Kako postati partner?

B2B spletna trgovina www.elbacomp.si , omogoča spletni nakup le pravnim osebam - kupcem, ki imajo s podjetjem Elbacomp d.o.o. sklenjen dogovor ali pogodbo o poslovnem sodelovanju. Z registracijo v spletni trgovini pogodbene stranke pridobijo geslo za dostop do nakupa. Podjetje Elbacomp d.o.o. si pridržuje pravico, da zahtevek registracije potrdi ali zavrne. Z registracijo stranke v spletno trgovino se stranki omogoči spletni način naročanja. Morebitna zavrnitev registracije, bo stranki posredovana na elektronski naslov.. 

Fizične osebe nakupa ne morejo opraviti, dostopajo pa lahko do spletnega kataloga in informaciji o zalogi artiklov.

Splošno

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

Pogoji nakupa na spletnem mestu www.elbacomp.si     

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu www.elbacomp.si  in se z njimi strinja.

Spletno prodajo na www.elbacomp.si izvaja podjetje Elbacomp d.o.o., Stegne 35, 1000 Ljubljana.

Spletna trgovina www.elbacomp.si vam preko spleta omogoča nakup elektromateriala iz sortimana, ki je razviden iz prikaza na straneh spletnega mesta. Na spletnem mestu www.elbacomp.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene. Pogoji nakupa so določeni v skladu s pogodbo o sodelovanju in veljavnimi dogovori s posameznimi poslovnimi partnerji. 

Naročanje 

Spletni nakup v spletni trgovini www.elbacomp.si se lahko opravi kot registriran uporabnik. V našo bazo se beležijo podatki uporabnikovega opravljenega nakupa. Postopek registracije se lahko opravi skozi korake nakupa ali ločeno na podstrani “Prijava”. Z registracijo uporabnik pridobi svoje uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nesporno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registriranim uporabnikom je v nadaljevanju omogočen vpogled v zgodovino svojih opravljenih naročil in v podatke svojega uporabniškega računa. Podatke svojega uporabniškega računa lahko vsak uporabnik kadarkoli spremeni z vpisom v svoj profil. Podatek, ki ga ni mogoče spreminjati je e-mail naslov. V primeru, da uporabnik želi spremeniti svoj e-mail naslov, si mora kreirati nov uporabniški račun s postopkom registracije. 

Ob vsakem naslednjem nakupu se mora uporabnik v spletno trgovino prijaviti z ob registraciji pridobljenem uporabniškem imenu in geslu, po prijavi v spletno trgovino pa lahko v zavihku Moj račun svoje podatke spreminja, posodablja in pregleduje  (naslov, geslo za dostop, pregled preteklih naročil itd.).

Koraki naročanja

Po pregledu ponudbe ob izbranih artiklih uporabnik izbere možnost "Dodaj v košarico". Izbrani artikli so zbrani v košarici (zavihek desno zgoraj), ki jo lahko uporabnik kadarkoli preveri in v njej uredi artikle (spremeni količino in/ali jih odstrani iz seznama). Uporabnik naročilo zaključi s klikom na gumb »Na blagajno«, kjer pregleda seznam izbranih izdelkov. V košarici uporabnik v nekaj korakih opravi celoten nakup:

1. korak: uporabnik pregleda svoje naročilo (seznam in količino artiklov) in ga poljubno spremeni; v primeru spremembe količine se znesek v košarici avtomatsko preračuna. 

2. korak: V košarici uporabnik vnese predlagane splošne podatke, izbere način dostave (osebni prevzem ali pa dostava preko dostavne službe). Morebitni strošek pošiljanja bo prikazan pred oddajo naročila. Uporabnik vnese osebne podatke ime in priimek, davčno št. podjetja, naslov za dostavo (naslov, poštna številka, mesto in država) in telefonsko številko. 

3. korak:  s klikom na gumb »Potrdi naročilo« zaključi nakup in izvede naročilo. 

Uporabniku se prikaže potrditev nakupa, hkrati prejme tudi e-poštno sporočilo o potrditvi nakupa s povzetkom nakupa na e-naslov. 

Obdelava naročil in pogoji dobave

Prejeto naročilo skrbnik stranke pregleda. V primeru vseh izpolnjenih pogojev, bo naročilo obdelano in dobavljeno. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko Elbacomp d.o.o. pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki jo je vnesel v košarici ali mu posreduje elektronsko sporočilo. 

Pridržujemo si pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi, v primeru napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, v primeru neporavnanih obveznosti ali blokad TRR računov kupca, v primerih navedenih v pogodbi o poslovnem sodelovanju. V takih primerih bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. 

Vsa naročila bodo obdelana in dobavljena skladno s pogodbo o sodelovanju, v kateri so definirane pravice in obveznosti pri dobavi elektromateriala iz vsakokratnega prodajalčevega asortimana. 

O piškotkih in njihovi uporabi

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Piškotki niso nič novega, zakon je posegel zgolj v način obveščanja in soglasja uporabnikov spletne strani glede njihove uporabe. Preberi več – link na piškotke

Elbacomp d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja spletne trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.